Voi pee ärr koo äll ku sai tämä tyttö tännään SYDÄRIN!!! Koko päivän oli villasukat jalassa(pinkit, äitin tekemät <3) ja mie niillä siellä iha vahingos luistelin.. 8D jaja. Sit meil oli tänään itsenäisyyspäivä ateria(hui hele, miten pitkä sana O_O!!) jaja.. Sit mie otin sitä ruokaa ja olin menossa luokkaan& sitä kautta omalle paikalle, ni mie vedin sellasen melkein spagaatin!! hirveetä miulla lautanen pään yläpuolella, sit yks ope Anna tuli siihe ja sano "Sipulit roikkuu" mie olin niinku et WHOOOOTTT!!!!!!!!!!?????? Ajatelin taas kaksmielisesti :D sit luokassa.. En muista.. Mut sitte ku tulin välkältä, vedin lipat.. :D Idiootti oon- ja huono tasapaino :') Mutta ihan siedettävää tää on.. Perhana! Meijjän koneellla on joku saamarin virus! Sit tää kone koko aja piippaa ja ynnä muuta! Sit Sims, se ku.. Siitä painaa jotaki, ni sitte se vaa jostaki errorista valittaa!! Mitä vittua teenn!!!!!???? Hirvee hätä ja huoli.. OOnko liika lataillu, on 1199 kohdetta.. Ja miulla on vielä 2 legacyä :( En halua lopettaa.. Kamalaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Pee Äss : Olen lisännyt musalistan(jos en vielä, niin kantsii odottaa hetki. Kestää saattaa olla myös et oon alottanu mutten lopettanu ;D)  Mutta nyt.. Meen juomaan jugurttii... Tai jottai :D

xoxo Jena

Peepeeäss : Kantsii laittaa tonne juutubeen et 'Nortikka' ihan BEST OF THE BEST <3